duminică, 2 iulie 2017

Despre singuratate si cum o percep eu ...



In etapa in care ma aflu, dar nu doar de-acum, pot spune ca singuratatea este o stare care-mi place, in care ma simt confortabil. Ea mi-a placut dintotdeauna, chiar daca am fost si sunt inconjurata de oameni dragi. Explicatiile le-am gasit insa mai tarziu.

Singuratatea trebuie privita ca un privilegiu. Ea iti ofera linistea necesara pentru a te dezvolta spiritual. In ea iti gasesti solutiile si raspunsurile la intrebarile existentiale. Este o greseala sa fii apasat de singuratate, sa hranesti aceasta stare negativa, de apasare si sa ajungi in pragul depresiei. Daca nu vei opune rezistenta, singuratatea se va transforma intr-un aliat, dupa urma caruia vei culege multe roade.



Este bine de stiut ca ai fost si esti dintotdeauna singur, chiar daca sunt multe persoane dragi langa tine. Pare un paradox, dar daca analizezi mai bine, poate iti vei schimba parerea. Esti singur cand te nasti, esti singur in fata tuturor experientelor personale; esti singur cu gandurile tale dupa ce spui „noapte buna!” persoanei iubite si-i intorci spatele in pat, ramanand cuc, doar cu gandurile tale; esti singur in fata unei boli; esti singur cand mori. Intr-un cuvant: esti singur in lumea pe care ti-o creezi si o experimentezi, ca doar de-asta ai aterizat in 3D, pentru a experimenta si a deveni constient de tine insuti.



Pe de alta parte, singuratatea nu se opune deschiderii catre oameni, dar pustnicia nu face bine. „Dauneaza grav sanatatii psihice!” :D Afirm aceasta, pentru ca cele mai multe experiente in materialitate le poti avea doar in mijlocul semenilor tai, nu fugind ca un las. Daca Isus a existat, este clar ca cele 40 de zile in pustiu nu i-au priit, altfel nu s-ar fi intors .... DAAAR ... exista un „dar”... acolo a aflat multe! Si atunci, desprind o idee: nu este benefic a face excese de niciun fel! :) Proba evidenta este ca ne-am adunat in acest spatiu virtual sa ne informam si sa imparsim impresii.

Evident, nu trebuie sa fiti de acord cu mine! Aceasta-i doar invatatura/experienta mea. Poate unii dintre voi veti fi de acord cu cele spuse mai sus, insa nu prea aveati curajul s-o spuneti ... :) 


Cam atat ... ☺


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.