miercuri, 12 iulie 2017

Despre "Acasa la arborele vietii" - Elena Gabor



Ma simt datoare fata de prietenii mei, carora le-am recomandat acum cateva saptamani, pe unul dintre grupurile de dezvoltare spirituala, aceasta carte, care promitea, dupa recenziile bune. “Acasa la arborele vietii” a fost lansata in limba romana abia in 2015, Elena Gabor fiind practician al regresiei hipnotice. Unii dintre voi poate ati citit-o deja ...
Cartea este consistenta si de o calitate foarte buna, iar pretul este foarte accesibil. Sigur ca se vede grija autoarei fata de romani, care au putere de cumparare scazuta, deoarece chiar arata bine cartea, iar Elena este bine intentionata, dornica se ne transmita noutati.
Dar ceea ce vreau sa va spun, este o parere pur personala, pe care mi-am facut-o abia dupa ce am achizitionat-o si am vazut informatiile ce ni se transmit. Nu voi dezvolta mult, ci voi spune doar ca, dupa mine, cred ca Elena Gabor poate nu aflase la acel moment (poate cu 5-6 ani in urma) despre hipnotizatori precum Calogero Grifasi, Corado Malanga, Aurelio Meija, ... , iar daca veti citi cartea, este bine sa priviti acele informatii si din alta perspectiva, daca sunteti familiarizati cu cei enumerati si daca le impartasiti opiniile.

Prin hipnozele efectuate, Elena Gabor ajunge doar la nivel de ghizi spirituali, care reusesc sa creeze holograme frumoase, sa induca pacientului stari extatice si sa ne furnizeze informatii asa cum le doresc ei, intr-un mixaj care cuprinde adevaruri si “adevaruri”, cam ca in biblie, dar adaptate vremurilor. :)
Imi pare rau ca nu am timp sa caut pasajul prin care “ghidul spiritual”, MS (maestru spiritual), le spune Miei (M) si Elenei Gabor (Dr.G.) ca “totul depinde de vointa noastra si fara de aceasta nu se poate realiza nimic”, in sensul ca ei pot actiona doar daca noi dorim. Acesta este un Adevar. Dar ceea ce veti citi in cele doua capturi (un mic capitol), mi se pare a fi o manipulare extrem de abila si cam tot asa se intampla ori de cate ori este accesat "ghidul spiritual". Probabil ca Elena Gabor nu stia sa mearga mai in profunzime si sa afle mai multe despre acest “ghid”. Poate ar fi avut o mare surpriza si ar fi constatat ca a fost ea insasi manipulata, pentru a ne transmite multe informatii false pe langa cate un pic de adevar ...
Am subliniat cateva fraze care mi-au dat de gandit, comparand hipnozele Elenei cu cele ale lui Calogero si altii ca el, unde “ghizii spirituali” sunt deconspirati si sunt opbligati sa lase armele jos, aratandu-si adevaratele fete ... Ei recunosc intr-un mod subtil ca sunt multi si se hranesc cu energiile noastre, dar ca asa functioneaza universul (!?) ... se intreaba retoric daca nu cumva e prea mult pentru mintea noastra .... :)
Am facut aceasta expunere, deoarece cred ca este bine ca lumea sa stie ca lucrurile nu stau chiar asa, iar informatiile ar fi bine sa fie analizate cu discernamant ... si mai cred ca deja este o carte depasita. :(
Evident, nu trebuie sa si fiti de acord cu mine, daca, in opinia voastra transcenderea dualitatii se poate face numai prin accesarea partii pozitive si nu prin integrarea amandurora, iar ajutoarele exterioare trebuie rugate sa ne-ajute, noi stand cuminti ...



Analizati singuri si fiti vigilenti, cei care va cautati Calea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.