luni, 25 iulie 2016

Prima postare a unui blogger incepator :)

Dragi cititori, scopul acestui blog, dupa cum ii este si titlul, este acela de a-mi asterne unele ganduri si idei, care poate vor fi interesante si pentru voi.
 
De la bun inceput, doresc sa va spun ca nu am pretentia de a fi un formator de opinie si nici nu am veleitati de scriitor. N-am scris in viata mea nici macar o brosurica.  Si, cu toate acestea, iata-ma ajunsa blogger-ita! :) Aceasta idee mi-a venit brusc si m-am pus pe lucru. 
 
Este posibil, ca pe viitor, sa mai aduc unele modificari formatului de fata. Va rog aveti rabdare cu mine! Descopar noutati in crearea lui si este posibil sa le si aplic. :) La fel am facut si cand am pus prima oara mana pe un calculator (dupa ce m-am pensionat, sunt cativa ani ...), mai intai am invatat singura sa utilizizez aceasta "jucarie", dupa manuale si apoi am trecut la NET. Minunat acest NET! Daca as fi stiut ...., nu as fi muncit atat sa invat din carti. Acum, orice vreau sa aflu, dau cautare pe Google si gataaaa! :) Invat multe de la tinerii care posteaza pe forum-uri, pe YouTube si din tutoriale. Cei care sunteti ca mine puteti aplica metoda mea. :)
 
Si, uite asa, m-am gandit ca am ajuns intr-un punct, in care pot sa fac cunoscut, celor care sunt interesati,  ADEVARUL MEU la care am ajuns, deoarece am acumulat multe informatii ce incep sa "se aseze" si e bine sa nu le tin doar pentru mine. Si eu, la randul meu, am invatat si invat de la altii, dar nu ma constider un maestru (departe de mine acest gand!), sunt doar un invatacel permanent.  Nu oblig pe nimeni sa urmeze ADEVARUL MEU, dar daca il ajuta cumva cu ceva, inseamna ca existenta acestui blog se justifica. 
 
Postarile vor fi sporadice probabil, dupa cum voi simti ca am de impartasit ceva, cuiva, pe o tema spirituala, ori vreo creatie de-a mea. 
 
Apropo, desenul/pictura de mai sus este facut la inceputuri, cand inca nu stiam sa folosesc NET-ul si dupa care am facut si un GIF. :) Daca doriti sa vedeti mai multe, puteti accesa acest linck de pe You Tube: 
 

https://www.youtube.com/results?search_query=aurelia+asan
 

Am si o rugaminte la dumneavoastra: daca nu rezonati cu ideile mele, nu-i suparare (nu-i musai, suntem diferiti, gandim diferit) si de aceea puteti iesi de pe pagina. Comentariile sunt dezactivate tocmai pentru a nu naste tot felul de polemici. Nu acesta este scopul, ci acela de mai sus: de a fi de folos chiar si unei singure persoane!

Cu drag!

Aurelia


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.