marți, 26 iulie 2016

Doua subiecte de actualitate



"Multe minuni se vor arata pe pamant ...!"

Legandu-ma de acest citat din Biblie si de Noua Tehnologie MaGrav, care ne ofera energie libera, vreau sa cred ca asa si este: au aparut minunile pe Terra! 

http://magrav.ro/blog/



Cei care deja ati auzit, sau stiti mai multe, cei care experimentati acasa tehnologia MaGrav, v-ati facut poate o impresie. Dupa mine, chiar este minunat!  

Cu toate acestea, chiar daca ma atrage, ceva ma retine in a ma apuca de experimentari. Poate pentru faptul ca nu este punctul meu forte chimia!?

Desi este o tehnologie care se preda ca la gradinita, explicandu-ni-se clar si revolutionand domeniul stiintific, parca tot ma tine ceva in loc ... Nu stiu ce! Citesc articole, ma documentez, vad ca se fac "minuni" si totusi ... Nu sunt Toma Necredinciosul, dimpotriva, sunt deschisa noului si chiar naiva de multe ori ...

Ori de cate ori vad cate un filmulet cu dr.Keshe, ma incanta tot ceea ce spune, dar ceva din mine il respinge ... Oare ce-o fi?  

Pe de alta parte, stau si analizez o alta "minune" - regresia hipnotica si in mintea mea (!?), ori in inima mea (!?) apar tot felul de conexiuni si impresii. 



Cand vizionez filmele lui Calogero Grifasi, sunt fascinata si nimic din mine nu respinge actiunile lui. Chit ca o parte semnificativa din cunostintele acumulate de mine sunt date peste cap si trebuie sa se reaseze (dar in alt fel), increderea mea este maxima. Nu exista nicio umbra, nu exista nici cea mai mica indoiala. De ce oare? O fi naivitatea mea de vina?

https://www.youtube.com/watch?v=eqQze_BlRXg&list=PLVa6C3f8uuzQwebDH0FgnpxyCHr-mfIj9

Intrebarile puse de mine, evident, sunt retorice. Ceva ceva cam stiu eu si simt de ce si de unde vin impresiile mele. Dar, la voi poate fi altfel! De aceea, nu doresc sa va influentez in niciun fel! Fiecare dintre noi are propriul filtru si propriul ADEVAR!

Dar daca simtiti si voi ca mine, inseamna ca nu sunt singura si nici voi nu sunteti singurii. Asa sa stiti! :)

Pana data viitoare s-auzim doar de bine!

Cu drag!
Aurelia  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.