joi, 4 aprilie 2019

DEZVALUIREA HOLOGRAFICA P5/7



Aici puteti viziona partea a 5-a:
https://youtu.be/SjLABJWwCRw

Aici gasiti:





Pe masura ce avansez in acest film, inteleg cat de manipulati suntem.

Daca vizionarea a peste 200 de regresii hipnotice mi-au deschis perspectiva asupra faptului ca suntem intr-o holograma, tot prin ele am fost poate si manipulata ... si nu numai eu ...

Mi-am pus uneori problema ca, de ce unele hipnoze abunda in prezente reptiliene, iar altele nu? ... Sigur acum am aflat raspunsul! 

Concluzia o puteti trage si singuri ...

Apoi, as mai semnala un fapt, care mi-a atras atentia chiar azi, cand am vazut cateva minute dintr-o emisiune pe TVR si am facut legatura cu filmul nostru  ... 

Invitatul, un pedagog (poate si psiholog) cu mintea deschisa, vorbea despre metodele moderne de predare, care ar trebui implementate in scoli, pe baza imaginilor colorate, a schemelor, etc., pentru a atrage copiii, a-i face sa le placa scoala si a le usura memorarea, nu asa cum s-a predat pana acum, cand mono-tonia (folosirea unei singure culori pentru scris) si memorarea de texte stateau la baza invatatului.

Toate bune si frumoase, dar sa nu uitam ca: formele, sunetele si culorile sunt mijloace si de manipulare ... sa nu uitam desenele si jocurile, care contin mesaje subliminale si prin care suntem cu totii manipulati.

Prin urmare, trebuie sa fim foarte vigilenti si cu discernamant!

Este valabil atat pentru noi, cat si pentru copii!

Vizionare frumoasa si sa va fie de folos!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.